تانکر پلاستیکی

فروش انواع مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی

تانکر پلاستیکی نیسانی

۵ بازديد
مخزن نیسانی، همانطور که از نامش مشخص است طوری طراحی شده است که قابل نصب در وانت های باری و نیسان باشد. با توجه به این که جنس این مخازن از پلی اتیلن می باشد از نظر کیفیت، دوام و عمر بالاتری نسبت به مخازن فلزی دارد.
 

تانکر پلاستیکی نیسانی، مخزن پلی اتیلن نیسانی به مخزنی که در پشت وانت بارها و نیسان ها برای حمل مایعات از جمله آب و حمل ماهی زنده و مواد شیمیایی و سمی نصب می شود می گویند. 
این مخازن نیسانی دارای اندازه معین طبق اصول استاندارد در حجم داخلی می باشند و حجم گوناگونی ندارند. به دلیل اینکه پشت خودرو ها با اندازه بار یکسان تولید می شود، البته برای ماشین های باری جدید نیز در اندازه استاندارد بار تولید می شود و به همین علت حرکت ماشین باید در اندازه و حجم مناسب باشند.

تانکر آب پلاستیکی مکعبی

۳ بازديد

تانکر پلاستیکی
تانکر آب پلاستیکی مکعبی

تانکر آب پلاستیکی مکعبی، به صورت کلی تانکر پلاستیکی دارای کاربرد های گوناگونی در صنعت می باشد که در ادامه به مواردی از آن ها می پردازیم: این نوع مخزن پلی اتیلن مکعبی برای فضاهایی با محدودیت بسیار مناسب می باشد همچنین بهتر است بدانید در انواع مختلف و اشکال مختلف تولید و در بازار به فروش می رسند. 
مخزن پلی اتیلن مکعبی خوابیده برای فضاهای با محدودیت ارتفاع و مخزن پلی اتیلن مکعبی کتابی برای فضاهایی است که عرض کمی دارند بسیار مناسب هستند از رو به مخزن کتابی، مخزن آب دیواری نیز گفته می شود چون معمولاً برای نصب در کنار دیوارها نیز گزینه های مناسبی هستند.

فروش انواع مخزن آب پلاستیکی

۳ بازديد

تانکر پلاستیکی



فروش انواع مخزن آب پلاستیکی

فروش انواع مخزن آب پلاستیکی که بدان تانکر پلاستیکی نیز گفته می شود و برای نگهداری آب شرب و ذخیره سازی آن در مکان های مختلف استفاده می شود در شرکت آذران پلاست با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسد.
مخزن آب پلاستیکی در انواع مختلفی تولید شده که هریک کاربرد گسترده ای در ذخیره و حمل و نقل آب آشامیدنی دارند. 
از انواع مخازن پلاستیکی آب می توان به مدل افقی، عمودی، سپتیک، مکعبی، قیفی و... اشاره نمود. که در آذران پلاست با کیفیت بالا تولید می شوند.
جهت تهیه مخزن پلاستیکی مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان ما در شرکت آذران پلاست تماس گرفته و سفارش مورد نیاز خود را ثبت نمائید.

مخزن آب پلاستیکی

مخزن آب پلاستیکی یا مخزن پلی اتیلن در مدل تک لایه یا چند لایه طراحی شده و جهت نگهداری آب و سایر سیالات سازگار با مواد پلی اتیلن، در شرکت آذران پلاست به فروش می رسد.
همان طور که می دانید مخازن پلاستیکی از پر استفاده ترین نوع مخازن هستند که در تمامی صنایع کارایی دارند.

قیمت تانکر پلاستیکی سفارشی

۳ بازديد

تانکر پلاستیکی

قیمت تانکر پلاستیکی سفارشی

قیمت تانکر پلاستیکی سفارشی مورد نیاز خود برای ذخیره آب و سایر مایعات را می توانید از مجموعه آذران پلاست استعلام بگیرید.
تانکر پلاستیکی که با نام های دیگر مخزن پلی اتیلن و یا مخزن پلاستیکی شناخته می شود، کاربرد بسیاری در مکان ها و صنایع مختلف برای ذخیره سازی و حمل و نقل آب و سایر مایعات و سیالات دارد.
بهترین قیمت تانکر پلاستیکی سفارشی توسط آذران پلاست عرضه می شود.
این مجموعه با عرضه مخازن مختلف پلی اتیلنی در سراسر کشور، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد.

تانکر پلاستیکی سفارشی

هما نطور که اشاره شد، تانکر پلاستیکی یا پلی اتیلنی به طور معمول در صنعت ساختمان و کشاورزی و... برای ذخیره سازی و حمل و نقل به کار می روند.
این محصولات از پلی اتیلن درجه یک و با کیفیت تولید می شوند که به دلیل سازگاری خوبی که با دیگر مواد دارند، برای نگهداری انواع سیالات در صنایع مختلف به کار می روند.
تانکر پلاستیکی سفارشی را می توانید طبق نیاز خود در حجم و اندازه و تعداد لایه های به کار رفته در آن و در مدل سفارشی خود، درخواست بدهید.

قیمت مخزن آب 1000 لیتری عمودی

۳ بازديد

تانکر پلاستیکی 

قیمت مخزن آب 1000 لیتری عمودی

قیمت مخزن آب 1000 لیتری عمودی با بهترین کیفیت ساخت بسیار مناسب و اقتصادی در شرکت آذران پلاست عرضه می شود.
مخزن آب که با نام مخزن پلی اتیلن یا تانکر پلاستیکی شناخته می شود بهترین عملکرد را برای ذخیره سازی و حمل و نقل مایعات دارد.
جهت استعلام قیمت مخزن آب 1000 لیتری مدل عمودی می توانید با کارشناسان ما در آذران پلاست تماس بگیرید.

مخزن آب 1000 لیتری عمودی

یکی از رایج‌ترین لیتراژهای مخزن پلی اتیلن، 1000 لیتری است. به ویژه اگر قصد خرید مخزن آب برای آپارتمان را دارید، باید قیمت مخزن آب 1000 لیتری را استعلام کنید.
زیرا بر اساس استانداردهای محاسبه میزان آب مصرفی هر واحد، برای یک ساختمان 4 واحدی با مصرف معمولی، یک مخزن آب 1000 لیتری  پلی اتیلن کفایت می‌کند.
مخزن آب 1000 لیتری در مدل های مختلف عمودی، افقی، مکعبی و... طراحی و تولید می شود.
 

تانکر پلاستیکی چهار لایه

۵ بازديد

تانکر پلاستیکی

تانکر پلاستیکی چهار لایه

گروه صنعتی آذران پلاست به عنوان مرکز فروش انواع تانکر های پلاستیکی در تعداد لایه های مختلف، تانکر پلاستیکی چهار لایه آب و بهداشتی را در ظرفیت های مختلف عرضه می کند.
تانکر پلاستیکی چهار لایه در ظرفیت و گنجایش های مختلفی طراحی می شود. همچنین قابل ساخت در مدل های افقی، عمودی، افقی و مکعبی نیز می باشد.
تانکر پلاستیکی چهار لایه استاندارد، علاوه بر این که بهداشتی بوده، ویژگی آنی باکتریال را نیز دارا می باشد.
تانکر پلاستیکی چهار لایه عایق برودت و حرارت بوده و علاوه بر مقاومت بالا در گرما و سرما، از گرم شدن و یا سرد شدن مایعات و محتویات درون تانکر جلوگیری می کند.
از کاربرد های مخصوص تانکر پلاستیکی چهار لایه می توان به جابجایی و حمل موجودات زنده مثل ماهی اشاره کرد که سبب جلوگیری از تلفات ناشی از تغییردما خواهد شد.

خرید تانکر پلاستیکی چهار لایه

خرید تانکر پلاستیکی چهار لایه برای کاربرد های مشخصی، الزامی می باشد. در مورد تانکر و یا مخزن پلاستیکی می توان گفت که  امروزه استفاده از مخزن آب پلاستیکی بسیار گسترده شده است.
در واقع استفاده از تانکرهای پلاستیکی در ابعاد و اندازه و ظرفیت های مختلف، به دلیل دارا بودن ویژگی های زیر اهمیت دارد:
  • وزن سبک
  • دوام و استحکام بالا
  • قیمت مناسب
  • حمل و نقل آسان
  • بهداشتی و ضد جلبک بودن
  • طراحی های متنوعی افقی، عمودی، کتابی و...

المنت برای تانکر پلاستیکی

۳ بازديد
از جمله المنت های موجود در بازار می توان به المنت مخزنی اشاره کرد که مصارف صنعتی، خانگی و شیمیایی دارد.المنت مخزنی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در یک مخزن قرار گرفته و با عبور جریان، گرما تولید می کند.
 

المنت برای تانکر پلاستیکی در فصل زمستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا در سرمای زمستان آب در تانکر های پلاستیکی یا یخ ی زند یا به صورت است که نمی توان از آن استفاده کرد.
از این رو از المنت های مخصوص تانکر استفاده می شود که به سرعت آب را به دمای دلخواه می رساند.
این المنت های مخصوص از جنس استیل زنگ نزن ساخته می شوند که توان مصرفی به کار رفته در آن با توجه به حجم تانکر پلاستیکی و زمان بندی گرم کردن، ممکن است متفاوت باشد.

ویژگی های المنت تانکر پلاستیکی

المنتی که برای تانکر پلاستیکی به کار می رود در واقع یک رشته سیم نارسانا است که دارای ویژگی هایی از قبیل تحمل جریان بالا و افزایش حرارت را دارد.
نکته ای که در مورد این المنت ها وجود دارد، این است که جریان بسیار بالا قادر به ذوب کردن این المنت ها نیست.
المنت های کاربرد های بسیار گسترده ای دارند که یکی از آن ها المنت مخزن می باشد.

قیمت مخزن پلی اتیلن در 1402

۴ بازديد

 تانکر پلاستیکی
قیمت مخزن پلی اتیلن در 1402

مخزن پلی اتیلن | تانکر پلاستیکی
قیمت مخزن پلی اتیلن در 1402 در مجموعه آذران پلاست بسیار مناسب و منصفانه می باشد.
آذران پلاست بهترین مرکز عرضه کننده انواع مخازن پلی اتیلن می باشد.
مخازن پلی اتیلن با نام های دیگری چون تانکر پلاستیکی، مخزن پلاستیکی، منبع آب و... شناخته شده است.
جهت استعلام قیمت مخزن پلی اتیلن در سال 1402 برای نگهداری و ذخیره سازی آب و سایر سیالات می توانید با کارشناسان ما در آذران پلاست در ارتباط باشید.

فروش مخزن پلی اتیلن در 1402

فروش انواع مخازن پلی اتیلن در سال 1402 در مدل های مختلف عمودی، افقی، مکعبی، قیفی، سپتیک و...در حجم و ظرفیت های مختلف در آذران پلاست امکان پذیر می باشد. همچنین امکان فروش انواع مخازن پلی اتیلن در سراسر کشور وجود دارد.

تانکر پلاستیکی – مخزن پلی اتیلن – منبع آب

۲ بازديد

تانکر پلاستیکی

تانکر پلاستیکی – مخزن پلی اتیلن – منبع آب

تانکر پلاستیکی که با نام های دیگری چون مخزن پلی اتیلن و یا منبع آب شناخته می شود، امروزه کاربرد گسترده ای در صنایع و اماکن مختلفی دارد. 
مجموعه آذران پلاست عرضه کننده انواع تانکر پلاستیکی می باشد.
تانکر پلاستیکی در ابعاد و اندازه متفاوت و مدل های گوناگون در آذران پلاست یافت می شود.
تانکر پلاستیکی را می توان هم به صورت متحرک و در حال حمل و نقل و هم ثابت به عنوان ذخیره سازی مایعات و سیالات به کار برد.
جهت اطلاع از نحوه فروش انواع تانکر پلاستیکی با قیمت های جدید سال 1402 می توانید با کارشناسان ما در این شرکت در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

قیمت فروش تانکر پلاستیکی

قیمت فروش تانکر پلاستیکی یا همان منبع آب با توجه به پارامتر های مختلفی، متفاوت عرضه می شود. از جمله عواملی که بر روی قیمت تانکر های پلاستیکی تاثیر گذار می باشد می توان به ابعاد و اندازه تانکر پلاستیکی، حجم و ظرفیت تانکر پلاستیکی، مدل و شکل تانکر پلاستیکی و... اشاره کرد.
البته لازم به ذکر است که قیمت فروش تانکر پلاستیکی در مجموعه آذران پلاست بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می گردد.

مخازن پلی اتیلن آنتی باکتریال 20000 لیتری

۴ بازديد
مخازن پلی اتیلن یا پلاستیکی آنتی باکتریال در ظرفیت 20000 لیتری از تانکر های حجیم به شمار می آید که کاربرد گسترده ای در ذخیره سازی مقدار زیاد مایعات و سیالات دارد.
 

یکی از پرکاربردترین قالب های مخزن، قالب مخزن پلی اتیلن 20000 لیتری می باشد. دلیل استفاده از مخازن پلی اتیلن به جای مخازن گالوانیزه مزایای فراوان این محصول می باشد.
مخزن پلی اتیلن ( تانکر پلاستیکی ) بسیار بادوام تر و طول عمر بیشتری دارد.
مخزن پلی اتیلن 100% بهداشتی بوده و دارای نشان سیب سلامت و همچنین نشان استاندارد ملی می باشد.
منبع پلی اتیلن طول عمر بیشتری دارد و علاوه بر خاصیت ضد خوردگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد.
شکل مخازن پلی اتیلن 20000 لیتری حجیم به گونه ای طراحی شده است که فشار ناشی از گرانش آب در تمام قسمت های مخزن را به راحتی تحمل می کند و می توان از آن برای چندین دهه در شرایط استاندارد استفاده کرد. نام های دیگر این مخزن در بازار عبارتند از: مخزن پلی اتیلن 20 متر مکعبی، تانکر پلاستیکی 20000 لیتری و منبع آب 20000 لیتری.