آرشیو دی ماه 1401

فروش انواع مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی

مخازن دفنی

۵ بازديد
مخازن ذخیره آب، مخازن نگهداری سیالات سیمیایی، سپتیک تانک و سیستم های تصفیه فاضلاب و مخازن ذخیره سوخت مخازن قابل دفن هستند.
 

گاهی اوقات در برخی از صنایع و کاربرد ها لازم است تا مخازن پلی اتیلن به صورت دفنی درون خاک قرار بگیرند. 
از مخازن قابل دفن برای ذخیره آب دفنی، سپتیک تانک، نگهداری سیالات شیمیایی و ایجاد سیستم تصفیه فاضلاب استفاده می شود. 
از جمله ویژگی های این مخازن می توان به مقاومت آن ها در برابر اسید و باز ها اشاره کرد.
این مخازن پلی اتیلنی به دلیل ساختار خود با هیچ یک از مواد شیمیایی واکنش نمی دهند در واقع پلی اتیلن ماده ای غیر فعال است. 
از دیگر مزایای این مخازن جابجایی آسان می باشد، می توانید بدون هیچ گونه دردسری آن را به محلی دیگر انتقال داد. 
مطالب مرتبط: تانکر پلاستیکی

قیمت تانکر پلاستیکی سه لایه

۳ بازديد

تانکر پلاستیکی
قیمت تانکر پلاستیکی سه لایه

قیمت تانکر پلاستیکی سه لایه در مجموعه آذران پلاست مناسب بوده و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز عرضه خواهد شد.
آذران پلاست مرکز فروش مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی و پیشرو در این زمینه می باشد. 
مخزن یا تانکر پلاستیکی سه لایه دارای یک لایه سیاه رنگ بین دو لایه دیگر است که باعث می شود نور آفتاب نتواند به درون مخزن نفوذ کند در نتیجه امکان رشد جلبک در آن وجود ندارد. 
جهت خرید انواع مخازن پلی اتیلنی و تانکر پلاستیکی با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

مخزن پلی اتیلن

پلی اتیلن نوعی پلاستیک کاربردی و پر مصرف در جهان است که در حجم ها و مدل های متنوعی تولید می شود. 
درصورتی که مواد تشکیل دهنده پلی اتیلن از نوع فود گرید باشند می توان از آن به عنوان بهترین منبع برای ذخیره سازی آب و مایعات استفاده کرد. در مجموعه آذران پلاست پلی اتیلن مورد استفاده در مخازن و تانکر های پلاستیکی از نوع فود گرید و دارای مجوز می باشد در نتیجه کاملا بهداشتی می باشند. 
تانکر های پلاستیکی به صورت تک لایه و یا سه لایه تولید می شوند و کاربرد های مختلفی دارند. 
از مخزن تک لایه برای نگهداری مواد شیمیایی و از مخازن سه لایه برای نگهداری مایعات از جمله آب استفاده می شود. مخازن سه لایه آنتی باکتریال بوده و مانع از رشد جلبک می شوند. 
منظر از سه لایه بودن تانکر این است که در تولید آن سه لایه پلاستیک استفاده شده است. 
از لحاظ ضخامت و استحکام مخزن تک لایه و سه لایه تفاوتی ندارند. فقط در مخزن سه لایه پلی اتیلن، نور به درون منبع نفوذ نخواهد کرد و لایه تیره رنگ آن مانع از جلبک زدن و ایجاد بو می شود.
آذران پلاست ارائه دهنده مخازن پلی اتیلن زیبا و متفاوت با تنوع در ابعاد و لایه می باشد.

قیمت مخزن پلاستیکی

۵ بازديد

تانکر پلاستیکی

قیمت مخزن پلاستیکی

قیمت مخزن پلاستیکی در مجموعه آذران پلاست به عنوان مرکز فروش مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی مناسب و مقرون به صرفه می باشد. 
گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع  مخازن پلی اتیلن و انواع تانکر پلاستیکی ، در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران ، کرج ، هشتگرد مشغول به فعالیت می باشد .
جهت مشاوره و خرید انواع مخزن و تانکر های پلاستیکی با شماره های مندرج در سایت حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند. 

مخزن پلاستیکی 

در حال حاضر پر استفاده ترین مخزن برای ذخیره سازی آب و طیف وسیعی از مایعات، مخزن پلی اتیلن می باشد. 
مخزن آب پلی اتیلن با نام های تانکر آب پلاستیکی یا منبع پلاستیکی و مخزن پلاستیکی شناخته می شود. 
تانکر یا مخزن آب در واقع ظرفی مناسب برای نگهداری آب و سایر مایعات است. 
به دلیل کمبود آب در کشور استفاده از این نوع مخازن برای ذخیره آب بسیار رایج است. 
تانکر های آب این امکان را می دهند که حجم زیادی از مایعات را برای مدت طولانی نگهداری کنیم. 
مخازن آب پلاستیکی در سایز ها و لیتراژ متفاوت تولید می شوند. زیرا علاوه بر مصارف خانگی از این مخازن در صنایع مختلف از جمله کشاوورزی و دامداری نیز استفاده می شود. 

قیمت تانکر پلاستیکی 10000 لیتری

۵ بازديد

تانکر پلاستیکی

قیمت تانکر پلاستیکی 10000 لیتری

قیمت تانکر پلاستیکی 10000 لیتری در مجموعه آذرن پلاست مرکز فروش مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی مناسب و مقرون به صرفه می باشد. 
گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع  مخازن پلی اتیلن و انواع تانکر پلاستیکی ، در محدوده شهرکهای صنعتی اطراف تهران ، کرج ، هشتگرد مشغول به فعالیت می باشد. گروه صنعتی آذران پلاست آماده خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات سراسر کشور می باشد. برای خرید عمده مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی بهترین گزینه تماس با مشاوران آذران پلاست می باشد.

مخزن اتیلن 10000 لیتری

مخزن 10000 لیتری پلی اتیلن، مناسب ذخیره سازی انواع مایعات شیمیایی، آب شرب و انواع مواد صنعتی است.
مخازن پلی اتیلن در چند سال اخیر به عنوان بهترین و اولین انتخاب برای ذخیره سازی آب شرب ساختمان ها به حساب می آیند. 
تانکر پلاستونیکی 10000 لیتری سه لایه و ضد جلبک و آنتی باکتریال می باشد. 
این مخزن از جنس پلی اتیلن مورد تایید وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد. 
آب در مخازن پلی اتلینی گوارایی و طعم و کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.
به دلیل خاصیت ضد خوردگی مخازن پلی اتیلن امکان نگهداری طیف وسیعی از مایعات اسیدی و بازی در این مخازن وجود دارد. 
تانکر ده هزار لیتری پلی اتیلن قابل نصب در کلیه ی محیط ها مانند فضای باز کاملا روشن و زیر نور مستقیم آفتاب می باشد.
تنها تفاوت مخزن ده هزار لیتری سه لایه و تک لایه در تعداد لایه ها و قیمت آن هاست. در مخازن سه لایه یک لایه مشکی رنگ بین لایه ها وجود دارد تا از ورود نور خورشید ممانعت کرده و مانع از رشد جلبک در مخزن شود. در مخازن تک لایه امکان رویت سطح مایع ذخیره شده در داخل مخزن وجود دارد. برای ذخیره سازی آب شرب پیشنهاد ما مخزن عمودی یا ایستاده سه لایه است. از نظر قیمتی نیز مخازن تک لایه اندکی ارزان تر از مخازن سه لایه هستند. بنابراین اگر قصد تهیه مخزن برای ذخیره سازی آب شرب و دیگر مصارف خانگی را دارید، با انتخاب مخزن ۳ لایه ضد جلبک عمودی، سلامت خود و خانواده عزیزتان را تضمین خواهید کرد.

مخزن پلی اتیلن

۳ بازديد

تانکر پلاستیکی
مخزن پلی اتیلن 

مخزن پلی اتیلن آب (تانکر پلاستیکی)در مجموعه آذران پلاست با کیفیت و قیمت مناسب تولید و عرضه می شود. 
گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع  مخازن پلی اتیلن و انواع تانکر پلاستیکی ، در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران ، کرج ، هشتگرد مشغول به فعالیت می باشد. 
 گروه صنعتی آذران پلاست آماده خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات سراسر کشور می باشد. برای خرید عمده مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی بهترین گزینه تماس با مشاوران آذران پلاست می باشد.

تانکر پلاستیکی سه لایه

۴ بازديد

تانکر پلاستیکی


تانکر پلاستیکی سه لایه

تانکر پلاستیکی سه لایه در آذران پلاست با کیفیت و قیمت مناسب تولید و عرضه خواهد شد. 
با کیفیت ترین انواع تانکر پلاستیکی را می توانید از شرکت آذران پلاست مرکز تخصصی توزیع و فروش انواع تانکر پلاستیکی تهیه کنید.
 گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی، در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج مشغول به فعالیت می باشد. 
برای خرید انواع مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی با ما در مجموعه آذران پلاست همراه باشید.
جهت کسب اطلاع از قیمت خرید تاکر پلاستیکی و ثبت سفارش با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. 

قیمت خرید تانکر پلاستیکی

۴ بازديد

تانکر پلاستیکی
قیمت خرید تانکر پلاستیکی

قیمت خرید تانکر پلاستیکی در آذران پلاست مناسب می باشد. 
با کیفیت ترین تانکر پلاستیکی را می توانید از شرکت آذران پلاست مرکز تخصصی توزیع و فروش انواع تانکر پلاستیکی تهیه کنید.
 گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی، در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج مشغول به فعالیت می باشد. 
برای خرید انواع مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی با ما در مجموعه آذران پلاست همراه باشید.
جهت کسب اطلاع از قیمت خرید تاکر پلاستیکی و ثبت سفارش با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. 

لیست قیمت تانکر پلاستیکی 1401

۴ بازديد

تانکر پلاستیکی

لیست قیمت تانکر پلاستیکی 1401

جهت کسب اطلاع و آگاهی از لیست قیمت تانکر پلاستیکی 1401 با کارشناسان آذران پلاست تماس حاصل فرمایید. 
با کیفیت ترین تانکر پلاستیکی را می توانید از شرکت آذران پلاست مرکز تخصصی توزیع و فروش انواع تانکر پلاستیکی تهیه کنید. گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش  مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی، در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران، کرج، مشغول به فعالیت می باشد. برای خرید انواع مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی با ما در این مجموعه همراه باشید.

اولین مطالب آزمایشی من

۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۳ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.