آرشیو اردیبهشت ماه 1402

فروش انواع مخازن پلی اتیلن و تانکر پلاستیکی

تانکر پلاستیکی نیسانی

۵ بازديد
مخزن نیسانی، همانطور که از نامش مشخص است طوری طراحی شده است که قابل نصب در وانت های باری و نیسان باشد. با توجه به این که جنس این مخازن از پلی اتیلن می باشد از نظر کیفیت، دوام و عمر بالاتری نسبت به مخازن فلزی دارد.
 

تانکر پلاستیکی نیسانی، مخزن پلی اتیلن نیسانی به مخزنی که در پشت وانت بارها و نیسان ها برای حمل مایعات از جمله آب و حمل ماهی زنده و مواد شیمیایی و سمی نصب می شود می گویند. 
این مخازن نیسانی دارای اندازه معین طبق اصول استاندارد در حجم داخلی می باشند و حجم گوناگونی ندارند. به دلیل اینکه پشت خودرو ها با اندازه بار یکسان تولید می شود، البته برای ماشین های باری جدید نیز در اندازه استاندارد بار تولید می شود و به همین علت حرکت ماشین باید در اندازه و حجم مناسب باشند.

تانکر آب پلاستیکی مکعبی

۳ بازديد

تانکر پلاستیکی
تانکر آب پلاستیکی مکعبی

تانکر آب پلاستیکی مکعبی، به صورت کلی تانکر پلاستیکی دارای کاربرد های گوناگونی در صنعت می باشد که در ادامه به مواردی از آن ها می پردازیم: این نوع مخزن پلی اتیلن مکعبی برای فضاهایی با محدودیت بسیار مناسب می باشد همچنین بهتر است بدانید در انواع مختلف و اشکال مختلف تولید و در بازار به فروش می رسند. 
مخزن پلی اتیلن مکعبی خوابیده برای فضاهای با محدودیت ارتفاع و مخزن پلی اتیلن مکعبی کتابی برای فضاهایی است که عرض کمی دارند بسیار مناسب هستند از رو به مخزن کتابی، مخزن آب دیواری نیز گفته می شود چون معمولاً برای نصب در کنار دیوارها نیز گزینه های مناسبی هستند.

فروش انواع مخزن آب پلاستیکی

۴ بازديد

تانکر پلاستیکی



فروش انواع مخزن آب پلاستیکی

فروش انواع مخزن آب پلاستیکی که بدان تانکر پلاستیکی نیز گفته می شود و برای نگهداری آب شرب و ذخیره سازی آن در مکان های مختلف استفاده می شود در شرکت آذران پلاست با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسد.
مخزن آب پلاستیکی در انواع مختلفی تولید شده که هریک کاربرد گسترده ای در ذخیره و حمل و نقل آب آشامیدنی دارند. 
از انواع مخازن پلاستیکی آب می توان به مدل افقی، عمودی، سپتیک، مکعبی، قیفی و... اشاره نمود. که در آذران پلاست با کیفیت بالا تولید می شوند.
جهت تهیه مخزن پلاستیکی مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان ما در شرکت آذران پلاست تماس گرفته و سفارش مورد نیاز خود را ثبت نمائید.

مخزن آب پلاستیکی

مخزن آب پلاستیکی یا مخزن پلی اتیلن در مدل تک لایه یا چند لایه طراحی شده و جهت نگهداری آب و سایر سیالات سازگار با مواد پلی اتیلن، در شرکت آذران پلاست به فروش می رسد.
همان طور که می دانید مخازن پلاستیکی از پر استفاده ترین نوع مخازن هستند که در تمامی صنایع کارایی دارند.

قیمت تانکر پلاستیکی سفارشی

۳ بازديد

تانکر پلاستیکی

قیمت تانکر پلاستیکی سفارشی

قیمت تانکر پلاستیکی سفارشی مورد نیاز خود برای ذخیره آب و سایر مایعات را می توانید از مجموعه آذران پلاست استعلام بگیرید.
تانکر پلاستیکی که با نام های دیگر مخزن پلی اتیلن و یا مخزن پلاستیکی شناخته می شود، کاربرد بسیاری در مکان ها و صنایع مختلف برای ذخیره سازی و حمل و نقل آب و سایر مایعات و سیالات دارد.
بهترین قیمت تانکر پلاستیکی سفارشی توسط آذران پلاست عرضه می شود.
این مجموعه با عرضه مخازن مختلف پلی اتیلنی در سراسر کشور، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد.

تانکر پلاستیکی سفارشی

هما نطور که اشاره شد، تانکر پلاستیکی یا پلی اتیلنی به طور معمول در صنعت ساختمان و کشاورزی و... برای ذخیره سازی و حمل و نقل به کار می روند.
این محصولات از پلی اتیلن درجه یک و با کیفیت تولید می شوند که به دلیل سازگاری خوبی که با دیگر مواد دارند، برای نگهداری انواع سیالات در صنایع مختلف به کار می روند.
تانکر پلاستیکی سفارشی را می توانید طبق نیاز خود در حجم و اندازه و تعداد لایه های به کار رفته در آن و در مدل سفارشی خود، درخواست بدهید.

قیمت مخزن آب 1000 لیتری عمودی

۴ بازديد

تانکر پلاستیکی 

قیمت مخزن آب 1000 لیتری عمودی

قیمت مخزن آب 1000 لیتری عمودی با بهترین کیفیت ساخت بسیار مناسب و اقتصادی در شرکت آذران پلاست عرضه می شود.
مخزن آب که با نام مخزن پلی اتیلن یا تانکر پلاستیکی شناخته می شود بهترین عملکرد را برای ذخیره سازی و حمل و نقل مایعات دارد.
جهت استعلام قیمت مخزن آب 1000 لیتری مدل عمودی می توانید با کارشناسان ما در آذران پلاست تماس بگیرید.

مخزن آب 1000 لیتری عمودی

یکی از رایج‌ترین لیتراژهای مخزن پلی اتیلن، 1000 لیتری است. به ویژه اگر قصد خرید مخزن آب برای آپارتمان را دارید، باید قیمت مخزن آب 1000 لیتری را استعلام کنید.
زیرا بر اساس استانداردهای محاسبه میزان آب مصرفی هر واحد، برای یک ساختمان 4 واحدی با مصرف معمولی، یک مخزن آب 1000 لیتری  پلی اتیلن کفایت می‌کند.
مخزن آب 1000 لیتری در مدل های مختلف عمودی، افقی، مکعبی و... طراحی و تولید می شود.